Een goed contact met ouders vinden wij erg belangrijk. Als school en thuis op een prettige manier samenwerken komt dat ten goede aan onze leerlingen.
Opvoeden doen we met elkaar!

Op de volgende manieren informeren wij u:

Kennismakingsgesprek

Aan het begin van het cursusjaar nodigen de leerkrachten van de groepen 1 t/m 8 u uit voor een kennismakingsgesprek. Op dit moment kunt u belangrijke informatie over uw kind geven. Ook ontvangt u informatie over onze werkwijze, de gebruikte methoden en de regels en afspraken voor bijvoorbeeld huiswerk.

Schoolapp

Met de schoolapp informeren we u via nieuwsberichten en pushberichten
over ontwikkelingen, schoolzaken en nieuws uit de groepen. U kunt ook informatie vinden op onze schoolkalender.

Openlesweken

Tijdens de Openlesweken kunt u een kijkje nemen in de klas en ons onderwijs zelf ervaren. Kijk voor de precieze datum op de kalender.

Spelinloop

Tijdens de spelinloop bij de kleuters kunt u,  bij uw kind in de klas de sfeer proeven.

Natuurlijk kunt u altijd terecht bij de leerkracht van uw kind.

Heeft u vragen over het schoolbeleid? Dan bent u welkom om een afspraak te maken met de schooldirecteur, mevrouw Sharon Hirschfeld.